Vi och våra partners kan stötta på många olika sätt
Hos oss och våra partners finns en unikt lång erfarenhet och kunskap om byggnadsautomation. Den finns där för dig oavsett om det handlar om ett enkelt serviceuppdrag, anpassning av ett skräddarsytt BAS eller om du har allmänna frågor runt byggnadsautomation och våra produkter. Tveka aldrig att ta kontakt! Vi ser snabbt till att du kommer fram till rätt person hos oss eller en partner.


Kompetens och expertis
Vi arbetar nära våra partners och står alltid redo om de skulle behöva stöttning. Larmia har rollen som en kompetens- och trygghetsbas, och vi kan snabbt sätta in extra resurser om ett stort projekt skulle kräva det av en partner. Det kan vara i form av installationsstöd, systemanpassningar, uppgraderingar, migreringar och mycket annat.
Andreas Rud
tel: +46 10 202 91 15
andreas.rud@larmia.se
Vi tar ansvar för äldre produktgenerationer
Premiumkvalitet, hållbarhet och lång livslängd gör Larmias produkter till ett tryggt val. Genom att både vi och våra partners erbjuder produktservice även på äldre produkter förlänger vi livscykeln. Skulle ni ha väldigt gamla produkter, eller om garantitiden löpt ut, kan vi hjälpa till med reparationer under förutsättning att det finns reservdelar tillgängliga.
Patrik Nordh
tel: +46 10 202 91 63
patrik.nordh@larmia.se


Utbildningar
För att få ut den fulla potentialen ur Larmias BAS kan det vara bra att också investera i utbildning. Larmia erbjuder utbildningar oavsett om du är ny användare av våra produkter, eller om du är en erfaren användare som vill bygga på med extra kunskaper. Våra utbildningar kan genomföras på distans via Microsoft Teams, på plats hos er eller i Larmias egna kurslokaler. Är du fastighetsförvaltare, fastighetsskötare eller driftstekniker berättar vi gärna mer om utbildningsmöjligheterna!
Patrik Östlund
tel: +46 10 202 91 66
patrik.ostlund@larmia.se